Najczęściej zadawane pytania

Tak, jest to oficjalny sklep z produktami tworzonymi przez Adriana Owsianika, znanego w Internecie jako Adi Foxx!

Tworzymy obecnie jedne z największych profili w Social Mediach o koktajlach i kuchni amerykańskiej, m.in. na TikToku, YouTube-ie oraz Instagramie. Linki do naszych profili znajdziesz w dolnej części tej strony.

Wszystkie produkty wystawione w sklepie mamy „na stanie”. Jeśli zamówienie zostało złożone przed godziną 11, wysyłka nastąpi jeszcze tego samego dnia roboczego. W innym przypadku wyślemy paczkę w następnym dniu roboczym. 

Ebook wysyłamy natychmiast po zakupie – jeśli nie możesz go znaleźć na swojej skrzynce e-mail, napisz do nas.

W przypadku przesyłek zagranicznych (zamówienia zagraniczne przyjmujemy obecnie wyłącznie na firmowe dane i jedynie za pośrednictwem e-maila) czas ten może wydłużyć się nawet do 2 tygodni.

We wszystkich sprawach dotyczących zamówienia kontaktuj się z nami poprzez adres email: kontakt@adifoxx.pl. Staramy się odpowiadać na maile tak szybko, jak to możliwe. Na 95% wiadomości odpowiadamy w ciągu 1 dnia roboczego

Dostęp do e-booka wysyłamy błyskawicznie (w ciągu 15 minut) od momentu potwierdzenia płatności za zamówienie. Jeśli nie możesz go znaleźć na swojej skrzynce e-mail, napisz do nas.

Tak, oczywiście! Co więcej, fakturę wysyłamy w formie elektronicznej w ciągu 15 minut od złożenia zamówienia.

Jeśli chcesz zamówić nasze produkty za granicę, obecnie nie ma takiej możliwości przez stronę WWW. W celu złożenia takiego zamówienia skontaktuj się z nami na kontakt@adifoxx.pl

Z powodów prawnych, wysyłka zagraniczna zamawiana w ten sposób jest możliwa obecnie WYŁĄCZNIE dla klientów biznesowych. Oznacza to, że potrzebujemy danych firmowych, na jakie możemy wystawić fakturę.

Pracujemy nad tym, by za kilka miesięcy usprawnić ten proces i umożliwić składanie zamówień zagranicznych wszystkim, bezpośrednio przez naszą stronę internetową. 

Oczywiście! Masz aż 14 dni na zwrot od momentu dokonania zamówienia. 

W naszej firmie przyjęliśmy zasadę, że takie samo prawo masz bez znaczenia, czy dokonujesz zakupu prywatnego, czy na firmę. 

Więcej szczegółów dotyczących zasad i procedury zwrotów przeczytasz w naszym Regulaminie.

Nie, obecnie takich nie sprzedajemy. Zachęcamy jednak do zamawiania naszych produktów i wręczania ich w formie prezentów bliskim osobiście. 🙂 

Wszelkie dowody sprzedaży takie, jak faktury i paragony dostarczamy elektronicznie. Do żadnego zamówienia nie dołączamy papierowego potwierdzenia. Gdybyś nie mógł znaleźć faktury w swojej skrzynce mailowej, sprawdź folder SPAM lub skontaktuj się z nami.

Obecnie nie oferujemy takiej możliwości. Planujemy wprowadzić taką możliwość, jednak dopiero za kilka miesięcy.

Oczywiście. Naszym pośrednikiem płatności jest firma „Przelewy24″, która oferuje możliwość płatności za pośrednictwem metod szybkich płatności, ale też za pomocą tradycyjnego przelewu. 

Dokonując zamówienia, wskaż tę formę płatności. Następnie na stronie transakcyjnej wybierz opcję przelewu tradycyjnego. W następnym kroku znajdziesz tam dokładny numer konta i tytuł do wpłaty. Pamiętaj, aby przelew wykonać z identycznym tytułem i na poprawny numer konta. W przypadku pomyłki należy skontaktować się bezpośrednio z firmą “Przelewy24”, aby zareklamować błędną płatność.

Jak najbardziej! Płatność kartą zrealizujesz za pośrednictwem serwisu Przelewy24. Wystarczy, że wybierzesz taką opcję będąc na stronie transakcyjnej.

Jeśli masz trudność z zapłatą za zamówienie – skontaktuj się z nami na kontakt@adifoxx.pl, a z pewnością znajdziemy rozwiązanie. 😉

Updating…
  • Brak produktów w koszyku.